FORUM - Towarzyskie - DLACZEGO POKAZUJECIE ZDJECIA W GALERIACH INTERNETOWYCH?


Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

dlaczego pokazujesz zdjecia na oph?
robię świetne zdjecia i niech widzą.
33%
 33%  [ 4 ]
robię straszne gnioty i niech mają.
16%
 16%  [ 2 ]
nie znam się... ale co tam ;)
33%
 33%  [ 4 ]
zdjęcia sa nieważne, ludzie tak i dla nich tu jestem.
16%
 16%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
hose
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 405

PostWysłany: 2009-01-30 , 18:23:47    Temat postu: DLACZEGO POKAZUJECIE ZDJECIA W GALERIACH INTERNETOWYCH? Odpowiedz z cytatem

Witam
Pytanie jest jak najbardziej poważne.
Od pewnego czasu intryguje mnie. Problem w tym czy;
- Wy faktycznie chcecie się tutaj czegoś nauczyć?
- Czy w związku z tym naprawdę myślicie że to jest możliwe?
- Czy może problem w tym że szukacie akceptacji swoich prac bo jakoś mało jej w realu?
- Czy może macie tą akceptację i szukacie możliwości spotkania z "prostym ludem"?
- Czy może w związku z tym chcecie tych maluczkich czegoś nauczyć?
- Czy może nie chcecie ich niczego nauczyć a raczej pokazać tylko swoja wyższość?
- Czy może zdjęcia są tylko pretekstem do popisania się swoją grafomanią lub tez autentycznym talentem komentatorskim?
- Czy może działacie na zasadzie rozpędu?..lubiłem to i nie umiem/nie chce mi się szukać czegoś nowego?
- Czy może robicie zdjęcia dla publiczności jaką jest Wasza galeria i Wasze TWA i nadaje to sens Waszemu życiu?
- Czy może robienie zdjęć dla/pod galerię stało się dla Was swojego rodzaju nałogiem?
- Czy może jesteście tu tylko ze względu na znajomych którzy tez tu są (czyli kółko się zamyka)

Dlaczego tak na prawdę to robicie???
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
topielica
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 919

PostWysłany: 2009-01-30 , 18:58:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem