zapamiętaj

FORUM - Towarzyskie - Nowa AKCJA


Idź do strony 1, 2  Następny  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
admin
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 14 Lis 2001
Posty: 502

PostWysłany: 2009-03-27 , 08:54:12    Temat postu: Nowa AKCJA Odpowiedz z cytatem

http://onephoto.net/?p0=2&p1=1&akcja=72

zapraszam do udziału w akcji
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
kontrapunkt
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 399

PostWysłany: 2009-03-27 , 09:46:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Admin,napisz prosze,że nie chodzi tu o zdjęcia słupów trakcyjnych,żarówek,baterii itd
tylko jakąś mądrzejszą zabawę w skojarzenia,przenośnie,parabole itd
chyba tak należy rozumieć sens tej akcji
czy też mylę się ?
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
admin
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 14 Lis 2001
Posty: 502

PostWysłany: 2009-03-27 , 09:50:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale jeżeli słupy będą dobrze sfotografowane, to czemu nie?
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
kontrapunkt
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 399

PostWysłany: 2009-03-27 , 10:01:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gwarantuje Ci,że każdy wrzucający tutaj zdjęcie słupa
będzie uważać,że jest on dobrze sfocony
Wink

Kiedy się kończy ta akcja, bo nie wiem,czy się jeszcze załapie z mom kwietniowym limitem?
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
admin
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 14 Lis 2001
Posty: 502

PostWysłany: 2009-03-27 , 10:14:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[akcja trwa od: 2009-03-27 do 2009-04-27]
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
hose
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 405

PostWysłany: 2009-03-28 , 07:28:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"forma, w przeciwieństwie do materii jako potencji".. to mi się najbardziej podoba
myślę że ta akcja się nie uda bo globalizacja sztuki, przeciwstawiając się estetyce normatywnej, zakreśla otaczającą nas rzeczywistość. A zatem tempo ewolucji i przemian jest treścią i podstawową jakością zjawisk uniwersalnych, co jesteśmy w stanie przyjąć a priori w sytuacji, gdy obecność pokładów absurdu w dziele ułatwia nam zrozumienie problemu pojęcia 'sztuka'. Podobnie funkcja społeczna sztuki pozwala rzucić pewne światło na kondycję i kontekst wszelkich postaw nieartystycznych. Nie zapominajmy jednak, że mitologizacja świata artystycznego prowadzi do ujednolicenia i unifikacji świadomości odbiorcy. Z drugiej strony, natychmiastowe rozpoznanie naszych codziennych symboli prowokuje odwieczne pytania o kondycję wrażliwości twórczej. Mimo różnicy czasów, osób i kierunków, spekulatywne przypisywanie się do złożonych wzorców umożliwia w większym stopniu przyswajanie sfery baudrillardowskich simulakrów. Otóż ład i porządek wyższej siły sprawczej nabiera znaczenia dopiero w kontekście kolejnych mutacji tych samych wariantów artefaktów. Nie chciałbym (chciałabym) tu niczego kwestionować, ale operowanie różnymi piętrami trywialności powoduje docenianie wagi najrozmaitszych działań artystycznych. Wyższe założenia ideowe, a także przekaz intelektualny pracy zmusza nas do ponownego zdefiniowania materii - będącej tym dla pustki, czym potencjalizm dla umysłu. Jest taki okres w dziejach ludzkości, w którym bogactwo możliwości interpretacji ma szansę wyjść poza ramy koncepcji estetyki kreacyjnej dokładnie wtedy, gdy ścisłe uzależnienie dzieła sztuki od mód ideologicznych stanowi próbę zaprzeczenia wielu formom korelacji twórca-odbiorca. W ten sposób fikcyjny wymiar, zarówno jak i operowanie konkretem, dokonuje zachwiania relacji między dziełem i procesem ponad źródłem wartości absolutnych. Nabierając opacznych czy biegunowych znaczeń, fakt zniknięcia wszelkich definicji spełnia istotną rolę w kształtowaniu subiektywnej percepcji widza. Moim zdaniem jedność myśli, tworzenia i dzieła pociąga za sobą proces przewartościowania naszej świadomości. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ odwoływanie się do wzorów niskich i popularnych dyktuje indywidualność i autentyczność sztuki rozumianej jako synonim piękna. Ale czyż nie jest tak, że prywatna progresja artystyczna jest właściwym imperatywem tworzenia dualizmu stanu ducha i materii niezależnie od tego, że nasza postkulturowa codzienność, nasycona migającą papką obrazów, jest źródłem refleksji leżących u podstaw prawdy w dziele sztuki.
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
crim
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 446

PostWysłany: 2009-03-28 , 11:57:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w kwestii formalnej:
1) czy gdzies poza tym watkiem istnieje dojscie do informacji o akcji?
2) czy gdzies mozna na biezaco ogladac nadeslane prace?
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
admin
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 14 Lis 2001
Posty: 502

PostWysłany: 2009-03-30 , 08:28:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak, po wejściu w dział "galeria" - lewe menu
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
kobietaniepowazna
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 509

PostWysłany: 2009-03-31 , 10:28:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...a co kryje sie pod pojeciem "dobrze sfotografowane" ?............... Question

kto bedzie zasiadal w jury?; artysci fotograficy?, przynajmniej ktos wybitny chociaz jedna osoba ze swiata fotografii czy sztuki, ktora moze byc dla nas autorytetem i ktora zna granice gdzie konczy i gdzie zaczyna sie dobre fotografowanie?

czy tez jest to tajna zabawa lokalna i jury jak cala administracja tego portalu jest scisle tajna? Rolling Eyes
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
hose
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 405

PostWysłany: 2009-03-31 , 15:13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jury jest jednoosobowe a w nim informatyk-autor nowego oph
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
karmazynowyartmlodzi
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 16 Wrz 2004
Posty: 558

PostWysłany: 2009-03-31 , 15:21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hose napisał:
"forma, w przeciwieństwie do materii jako potencji".. to mi się najbardziej podoba
myślę że ta akcja się nie uda bo globalizacja sztuki, przeciwstawiając się estetyce normatywnej, zakreśla otaczającą nas rzeczywistość. A zatem tempo ewolucji i przemian jest treścią i podstawową jakością zjawisk uniwersalnych, co jesteśmy w stanie przyjąć a priori w sytuacji, gdy obecność pokładów absurdu w dziele ułatwia nam zrozumienie problemu pojęcia 'sztuka'. Podobnie funkcja społeczna sztuki pozwala rzucić pewne światło na kondycję i kontekst wszelkich postaw nieartystycznych. Nie zapominajmy jednak, że mitologizacja świata artystycznego prowadzi do ujednolicenia i unifikacji świadomości odbiorcy. Z drugiej strony, natychmiastowe rozpoznanie naszych codziennych symboli prowokuje odwieczne pytania o kondycję wrażliwości twórczej. Mimo różnicy czasów, osób i kierunków, spekulatywne przypisywanie się do złożonych wzorców umożliwia w większym stopniu przyswajanie sfery baudrillardowskich simulakrów. Otóż ład i porządek wyższej siły sprawczej nabiera znaczenia dopiero w kontekście kolejnych mutacji tych samych wariantów artefaktów. Nie chciałbym (chciałabym) tu niczego kwestionować, ale operowanie różnymi piętrami trywialności powoduje docenianie wagi najrozmaitszych działań artystycznych. Wyższe założenia ideowe, a także przekaz intelektualny pracy zmusza nas do ponownego zdefiniowania materii - będącej tym dla pustki, czym potencjalizm dla umysłu. Jest taki okres w dziejach ludzkości, w którym bogactwo możliwości interpretacji ma szansę wyjść poza ramy koncepcji estetyki kreacyjnej dokładnie wtedy, gdy ścisłe uzależnienie dzieła sztuki od mód ideologicznych stanowi próbę zaprzeczenia wielu formom korelacji twórca-odbiorca. W ten sposób fikcyjny wymiar, zarówno jak i operowanie konkretem, dokonuje zachwiania relacji między dziełem i procesem ponad źródłem wartości absolutnych. Nabierając opacznych czy biegunowych znaczeń, fakt zniknięcia wszelkich definicji spełnia istotną rolę w kształtowaniu subiektywnej percepcji widza. Moim zdaniem jedność myśli, tworzenia i dzieła pociąga za sobą proces przewartościowania naszej świadomości. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ odwoływanie się do wzorów niskich i popularnych dyktuje indywidualność i autentyczność sztuki rozumianej jako synonim piękna. Ale czyż nie jest tak, że prywatna progresja artystyczna jest właściwym imperatywem tworzenia dualizmu stanu ducha i materii niezależnie od tego, że nasza postkulturowa codzienność, nasycona migającą papką obrazów, jest źródłem refleksji leżących u podstaw prawdy w dziele sztuki.


Źródło? :-)
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
kontrapunkt
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 399

PostWysłany: 2009-03-31 , 15:31:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pisał tak z niczego
czyli z głowy
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
znoof
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 04 Paź 2001
Posty: 342

PostWysłany: 2009-03-31 , 16:04:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
kobietaniepowazna
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 509

PostWysłany: 2009-03-31 , 18:35:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wink
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
zapolska
(zobacz zdjecia)


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 225

PostWysłany: 2009-04-01 , 05:01:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kontrapunkt, taki gupek nie jest zeń, zerżnął linijka po linijce od MATEOSITE (4. post od góry):

http://www.digart.pl/praca/645177/zza_pazuchy.html
Powrót do góry
Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach