Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 
t
labirynt
[]
Małgosia
Małgosia
Małgosia
Małgosia
Pretty Katy
Kasia
Kasia
Królowa Śniegu
Image
Kinia


 

Informacje o zdjęciu

Autor: sia la la la : : : (foba)
Tytuł: VEGA (ilość wyświetleń: 774)
Opis:
canon eos 300

Data dodania: 2004-11-08 14:22:30
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 0
Średnia ocena: 0.00
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 0 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano VEGA
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


foba (Foba :))

foba (Foba :))2005-06-25, 23:25:31
co ???? :D

martaw (Marta)

martaw (Marta)2004-11-18, 20:39:06
hmmm :-D

foba (Foba)

foba (Foba)2004-11-15, 19:38:16
Krolrybak , dziekuje, i nie mam zamiaru zmieniac :) tazke nie martw sie, narazie mi sie nie znudzilo , pozdrawiam i dziekuje :*

krolrybak (KrolRybak)

krolrybak (KrolRybak)2004-11-15, 18:52:01
Masz swój styl :) ale trudny do przełknięcia, odważny i nowatorski. Powodzenia i trzymaj się go

foba (Foba)

foba (Foba)2004-11-13, 17:02:00
Nolar, ojejku ale milo :D dziekuje baaaardzo uwielbiam zwierzaczki :D dziekuje za komentarz :D baaardzo :* isciskam mocno :*

nolar (nolar)

nolar (nolar)2004-11-13, 10:11:14
zwierzaczki powinny być Ci wdzięczne za tak niestandardowe i szczególne na nie spojrzenie
kadr otwarty na maxa! fajne. odważne.
pozdrawiam:)))

foba (Foba)

foba (Foba)2004-11-10, 23:10:19
jakie slodkie :D haha dziekuje za rozyczke :D :*

stano (Stano)

stano (Stano)2004-11-10, 12:48:45
Do nieczego się nie zmuszaj :D, ale przyjemnie jest czytac takie komentarze od kobiety ( @->---, to różyczka za komplement :D).
Pozdrawiam

foba (Foba)

foba (Foba)2004-11-09, 12:02:32
Nova :D ale milo :D dziekuje ! fajnie ze sie podoba :*
Stanley :D hahaha nie :D ale jak chcesz to moge ;)

nova (nova)

nova (nova)2004-11-08, 15:36:05
hehe, jak zwykle oryginalny kadr z kawałkiem zwierzaka;
podoba mi się Twóje niestandardowe podejście do fotografowania zwierząt

stano (Stano)

stano (Stano)2004-11-08, 15:18:11
Dzięki foba podrywasz mnie :P??

foba (Foba)

foba (Foba)2004-11-08, 15:07:44
:) no ale dobrze, ze sa tac co widza :D (ladny nick-lubie Stanleyów)

stano (Stano)

stano (Stano)2004-11-08, 14:46:56
Foba nie powiedziałem że ja nie lubie takich kadrów, wręcz przeciwnie takie spojrzenie daje więcej do myślenia i dlatego
takie zdjęcia lubie i tez pozdrawiam. Niektórzy patrzą ale nie widzą........

foba (Foba)

foba (Foba)2004-11-08, 14:40:29
Stano, no pewnie :D i mimo to pozdrawiam :D

foba (Foba)

foba (Foba)2004-11-08, 14:39:51
:D ale fajnie :D :* dziekuje Fail :D plakietka potrzebna, bo o nia chodzilo :D o nia i o wicherek , charakterystyczny dla Vegi :D dziekuje za
komentarz i sciskam :* !

stano (Stano)

stano (Stano)2004-11-08, 14:26:40
Co to niby jest ??szyja psa?? No cóż twoje kadry nie wszystkim musza sie podobac

failsafe (FailSafe)

failsafe (FailSafe)2004-11-08, 14:26:18
jest na OPh jedna taka osoba, której zdjęcia poznaję po samej miniaturce :-). Ciekawe kto to, no nie?

do meritum. Tym razem nawet ja nie mam wątpliwości czy to jest koń czy krowa, co jest poważnym postępem jak dla moich
zdolności identyfikacyjnych. Slowem - psiak. W ten sposób jeszcze psów chyba nikt nie fotografował. Zastanawiam się, czy ta
plakietka jest potrzebna, ale pewnie tak. Ladnie wyszła sierść. Urocze wicherki... Cieszę się, że 3masz się
swojego stylu!


 


 

© 2001 - 2023 Marek Kozera