Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 
10 w skali Beaufort'a
autoportret_psychologiczny
Mała stabilizacja
ałtoportret
Miał być ładny portret na Naszą-Klasę...
Wenawwannie
Dzień dziadka Szczepna
"bliżej... bliżej..."
OPatulona
związek
Łapowskaz
cykl_poporzeczkowy
nogolandia


 

Informacje o zdjęciu

Autor: Andrzej Jobczyk (andrzeyoshi)
Tytuł: Ewolucja (ilość wyświetleń: 2570)
Opis:
Takie ło . Trzaskane na szybko (fota flądry z google).

Data dodania: 2009-07-03 00:41:24
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 0
Średnia ocena: 0.00
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 5 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano Ewolucja
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


mokasynth (oscylator)

mokasynth (oscylator)2010-02-20, 16:04:18
a do tego wszystkiego ta dominanta zimnokrwista, sterylno-telewizyjna... polecam.

neniadt (jeju!)

neniadt (jeju!)2009-07-19, 16:24:47
jesteś, człowieku, mistrzem konceptu.

luna (zero nowych zdjęć)

luna (zero nowych zdjęć)2009-07-07, 15:34:02
Kiedys skopiuję se klubkę, i spróbuję zrozumieć:)))) Dobre zdjęcie.

  klubka

klubka2009-07-07, 14:43:52
powiem Ci tryptyk zły nie jest skoro dało się tyle o nim napisać ;)

  klubka

klubka2009-07-07, 14:41:27
no tak właśnie do analizy Twojej syntezy :)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-07, 14:24:55
Zaprzeczam. Ja byłem chętny do syntezy :)

  klubka

klubka2009-07-05, 23:04:09
nic nie szkodzi hose andrzeyoshi był chętny do analizy :)

hose (www.foto-vip.pl)

hose (www.foto-vip.pl)2009-07-05, 22:47:38
klubka...w połowie odpuściłem..ja w ogóle nie rozumiem o czym Ty piszesz w kontekście tego tryptyku i dlaczego :|
jeszcze raz, mz. świetne jest

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-04, 00:18:15
eddy-przyjąłem. Nigdy nie dogodzę wszystkim :)

eddybody (eddybody)

eddybody (eddybody)2009-07-04, 00:13:17
Autorze, doceniam literature, dowcip i otwarcie sie do innych, naprawde.
Ale fota nie do konca jest ciekawym montazem. Ta ostatnia nie przekonuje mnie, nie przystaje do calosci, pomimo oczywistego zakonczenia.

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-04, 00:08:06
Typowy leń jest chudy, bo nie chce mu się zdobywać pożywienia albo pieniędzy na nie.
No chyba, że by miał je za darmo. Ale podobno nie jest to możliwe :)

  klubka

klubka2009-07-03, 23:21:16
Po 1 zwykle lenie sa otyli...a tu widać szczuplaczka :) i znow się nie klei ;)

  klubka

klubka2009-07-03, 23:16:41
"I może człowiek na tym zdjęciu nie powinien
być odbierany jako odrębny osobnik lenia, ale jako gatunek leni?"

Sens jest prosto z twojej wypowiedzi.....gatunek leni oznacza ,że wszyscy są leniami :)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 22:47:31
"gatunek leni? nie to kompletnie nie trafione bo nie wszyscy są leniami..." - gdzie tu sens? Kto mówi, że wszyscy są leniami? :)

  klubka

klubka2009-07-03, 22:32:47
zapolska wcale nie jadłam tylko poszłam do ogrodka przy bloku nakopać robakow na kolacje ;)

  klubka

klubka2009-07-03, 22:31:50
gatunek leni? nie to kompletnie nie trafione bo nie wszyscy są leniami...
Oczywiście lenistwo jest napedem cywilizacji lubimy wygodnie zyć, ale nie jestesmy wszyscy leniami...

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 22:06:50
Ja nie muszę iść na kolację. Gałąź drzewka owocowego wrosła mi przez okno do pokoju. Sięgnę se po jabuszko, chociaż teraz trochę się
boję,że natura zażąda zapłaty :)
Dobranoc

zapolska (charky)

zapolska (charky)2009-07-03, 22:03:05
Ona teraz je, biedaczka...

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 22:01:21
A może po prostu chciałem przedstawić fantastyczną wizję ewolucji człowieka jak ewolucje flądry? I może człowiek na tym zdjęciu nie powinien
być odbierany jako odrębny osobnik lenia, ale jako gatunek leni? Dopuszcza takie możliwości Twoja interpretacja?

  klubka

klubka2009-07-03, 21:49:26
dobra mamusiu ide na kolacyjke :)

  klubka

klubka2009-07-03, 21:39:31
tzn,że tak naprawde chcialeś pokazać ewolucje flądry nie człowieka tzn to jest tryptyk przyrodniczy.

Sorki ale to Ty twierdzisz,że masz jedzenie za darmoz ogródka (nie bioroac pod uwage,że praca to także zapłata.
Sam robisz błędy merytoryczne co chwile.

"Za friko z ogródka" no dzieki to ja juz wole za kaske ze sklepu, praca w ogródku jest wartosciujac bardzo droga, za friko to masz jak juz
wspomnialam tylko 1 ale nie bede powtarzac bo to xle brzmi .

zapolska (charky)

zapolska (charky)2009-07-03, 21:37:15
By żołądek nie ewoluował mutacyjnie...

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 21:30:45
Żeby pokazać upływ czasu?

zapolska (charky)

zapolska (charky)2009-07-03, 21:30:17
Czy państwo naprawdę nie jedzą (nawet sporadycznie) kolacji ?

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 21:28:08
"Nie wszystko jest za pieniądze" nie znaczy "wszystko jest za darmo" - to nie ja popełniam błędy retoryczne.

  klubka

klubka2009-07-03, 21:26:03
noi w końcu po co na 1 fotce telewidz ma oczy normalne hę?

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 21:24:07
dla zmyłki :P

  klubka

klubka2009-07-03, 21:23:31
halo, halo to poco fladra w tej historii w TV sugerujaca upodobnienie sie od ogladania ;)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 21:21:53
(znowu - wybiło ten sam komentarz)

Tytuł nie odnosi się do mutacji, która powstała na przestrzeni czasu 3 kadrów. Przesunięcie oka flądry następuję w trakcie jej życia i nie
jest nazywane sporadyczną mutacją, bo tą skłonność dziedziczą po sobie od wielu pokoleń. I to nazywamy ewolucją. Dlatego też przesunięcie
oka telewidza nie musi być źródłem mutacji tylko dziedziczenia.


  klubka

klubka2009-07-03, 21:19:44
chyba,że masz na mysli hinduistyczne techniki yogistyczne ale to jest na krotka mete tydzień mozna sie tak odzywiać czy cós ;0

  klubka

klubka2009-07-03, 21:17:59
nie no twierdzisz,że jedzenie jest za darmo ;)))))) tylko to
ciekawe tylko dlaczego tysiace umieraja z głodu w Afryce skoro jest za darmo, pewnie nie maja biedacy nawet tego darmo...

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 21:14:09
Nie,nie twierdzę też, że wszystko jest za darmo
Jeśli się mylę proszę o przykład mojej wypowiedzi.

  klubka

klubka2009-07-03, 21:03:06
hehe a co ma do rzeczy Holizm ;))) kiedy popełnia sie błedy merytoryczne....

  klubka

klubka2009-07-03, 21:02:01
sorki z nazywania mutacji ewolucja* ????

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 21:01:14
Holizm (od gr. holos - całość) to pogląd (przeciwstawny redukcjonizmowi), według którego wszelkie zjawiska tworzą układy całościowe,
podlegające swoistym prawidłowościom, których nie można wywnioskować na podstawie wiedzy o prawidłowościach rządzących ich składnikami.

Całości nie da się sprowadzić do sumy jej składników.

  klubka

klubka2009-07-03, 21:01:04
skoro umiesz odróznic mutacje od ewolucjii dlaczego dales tytuł ewolucja mimo,że przedstawiasz mutacje oczywiscie "czarodziejska"
surrealistyczną tu est surrealizm w założeniu,że cos takiego moglo miec miejsce ale nie robmy surrealizmu z nazywania ewolucji mutacją.

  klubka

klubka2009-07-03, 20:56:48
nie,nie nie zgodze sie,że surrealizm polega na zlepkach to musi byc przemyslane.

failsafe

failsafe2009-07-03, 20:53:40
zakręcone, ciekawe ;-)

  klubka

klubka2009-07-03, 20:53:28
zaraz ,zaraz idiota jest bo z fladry wzioł nieprzydatne oczy na boku zamiast zmieniajacej kolor skorki albo skrzeli i stad hipotetyczny telewidz jest
wedlug mnie nie tylko leniem ale i no niezbyt rozgarniety :)
Lenistwo faktycznie jest motorem ewolucyjnym ale gosciu na Twoim zdjeciu tak naprawde zmutował do tyłu ;)
Zadałam pytanie dlaczego i jak chcesz moge odp jak nie czujesz się na siłach. I prosze was nie piszcie juz o lezeniu na poku i udogodnieniu w
ogladaniu TV bo to jest 1 kojara ja przeprowadżam głebszą analize :P

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 20:52:08
Nie,nie twierdzę też, że wszystko jest za darmo
Jeśli się mylę proszę o przykład mojej wypowiedzi.

dada14 (zapeklowany na amen)

dada14 (zapeklowany na amen)2009-07-03, 20:51:36
klubka :) ja tam dowcipów nawet nie staram sie rozumieć ;)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 20:50:49
Klubka...

Umiem odróżnić mutacje od ewolucji.
Poczytuje sobie Dawkinsa, Korzeniewskiego, ale jakoś też potrafię odróżnić sztukę surrealistyczną od nauki.

  klubka

klubka2009-07-03, 20:48:05
no to nie ja twierdze,że na wsi wszystko jest za darmo tylko autor :)
dada14 nie gniewaj sie ale chyba niezbyt rozumiesz dyskusje....

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 20:45:39
Klubka
"No dobra ale zalozmy,że chodzilo Ci o pokazanie telewidza idioty ktory akurat przejoł najmniej przydatna w jego świecie ceche fladry, tylko
dlaczego ogląda Diskovery akurat jeden z ciekawszych kanałow generalnie nie dla idiotów?"

A dlaczego miałby być idiota skorą ogląda Discovery? Twoje założenie rzeczywiście zawiera sprzeczność, ale tylko dlatego że idiotę
oglądającego Discovery wymyśliłaś sobie sama.

A może telewidz leń? (typowe lenie leża na boku i często oglądają telewizje)

I tyle.



dada14 (zapeklowany na amen)

dada14 (zapeklowany na amen)2009-07-03, 20:43:19
klubka :) za chwilę rzecz sprowadzi się do dotacji unijnych dla rolnictwa :)

..a ponoć ogórki i pomidory nie bedą musiały być ani proste, ani okrąge,
te ż rozmiar nieważny będzie więc wszystkie mutanty na drogę ewolucji
prawnie powrócić będą mogły :)

  klubka

klubka2009-07-03, 20:34:46
i zgory przepraszam za błedy (mam dysleksje)

  klubka

klubka2009-07-03, 20:33:20
niechcialam poruszac sprawy tytułu ale wlasciwei czemu nie otuz 1 mutacja to nie ewolucja jescze proponuje zapoznac się ze znaczeniem
słowa...mutacje sa etapem ewolucji ceche musi przejac chyba conajmniej pokolenie a nie 1 leniuch niekumaty na kanapie :P

  klubka

klubka2009-07-03, 20:21:53
panapa przeczytaj wątek leniuszku i nie odkrywaj Ameryki ;)

panapa (♫_willZ_♫)

panapa (♫_willZ_♫)2009-07-03, 20:19:39
gość zmutował, żeby w tej pozycji móc oglądać TV :)

  klubka

klubka2009-07-03, 20:17:16
reasunujac powyzsze zdjecie przedstawia czlowieka mieszkajacego na wsi, ktorego żywia rodzice i nie ma nic do roboty , z nudow zmutował.

  klubka

klubka2009-07-03, 20:14:34
andrzeyosi jedzenie moze byc przyjemnoscia ale nie musi, rozpatrujemy tu to przyrodniczo i nie zbaczaj z temaciku bo juz jestes przy sciance :)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 20:12:54
(przepraszam - nie wiem dlaczego wybilo mi drugi raz ten sam komentarz)

Każdą przyjemność kojarzysz z pieniędzmi?







  klubka

klubka2009-07-03, 20:04:33
heh jak male dziecko ale spoko kazdy przechodzi metamorfoze

  klubka

klubka2009-07-03, 20:00:32
andrzeyoshi chyba jeszce nie zarabiasz skoro wydaje ci sie ,że jest cos za darmo ,a w tym ogrotku kto musi chyba pracowac...praca wymienia sie na
kase, kasa, praca to towary wymienne natomiast jesli ktos sadzi zbira dogląda to nie jest to zadarmo wprost przeciwnie jest to baaaaaaaaaaaaaaaardzo
drogie :)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 19:57:37
Klubka, Masz na myśli wieś taką strzechą krytą?

A w mieście to mają czas?




  klubka

klubka2009-07-03, 19:54:20
andrzeyosi no na wsi ludzi to nie maja czasu ogladac, za darmo???? Nic nie ma za darmo oprócz smierci.

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 19:51:33
Oj Klubka...
ja pochodzę ze wsi. Mamy ogródeczek, hodujemy se ogórki, pomidorki, sałatę
Za friko.
Czemu darmowe jedzenie ma się od razu kojarzyć ze szperaniem po śmietnikach? :P

jansik (janusz)

jansik (janusz)2009-07-03, 19:51:25
klubeczko... powiedzialem co mam do powiedzenia... na glebsza analize pojdziemy kiedys na spacer i dam Ci posluchac

  klubka

klubka2009-07-03, 19:49:19
andrzeyosi no nie sciemniaj nie kupisz nic bez kasy, zadnego pokarmu 0 mozesz chodzic po smietnikach ale wtedy tym bardziej by sie przydal skórozmian
;)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 19:47:45
Smacznego :)

  klubka

klubka2009-07-03, 19:47:26
andrzeyoshi generalnie jestem na tak chocby tylko z powodu tematu :)

  klubka

klubka2009-07-03, 19:45:48
pokarm to w naszym swiecie pieniadze a one są płochliwe baaaaaaaardzo :)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 19:44:50
klubka
Pokarm płochliwy?
Jak wchodzę do supermarketu i widzę pełno jaskrawych opakowań produktów to mam wrażenie, że pokarm w naszym środowisku jest bardzo agresywny
i to przed nim trzeba się chronić : )

Co jest ciekawsze to kwesta gustu. Kamufluję się dużo żyjątek, a wędrujące oko opatentowały tylko płastugi. :P

  klubka

klubka2009-07-03, 19:44:04
bo ja jestem babrdzo ciekawa do tego temat tryptyku to moj konik :)

  klubka

klubka2009-07-03, 19:43:03
jansk no powiedz co sobie wyobrażasz? nie dezerteruj ;))))

dada14 (zapeklowany na amen)

dada14 (zapeklowany na amen)2009-07-03, 19:42:30
...a fotka może być o wpływie...mediów ;-)

jansik (janusz)

jansik (janusz)2009-07-03, 19:41:28
musisz troszke pozyc klubeczko... ale nie ksiazkowo...

ale ze tez nie potrafisz sobie nawet ksiazkowo wyobrazic... ale nic to ... jedziemy dalej... wysiadam na tej stacji kotku

dada14 (zapeklowany na amen)

dada14 (zapeklowany na amen)2009-07-03, 19:40:41
Ty, andrzeyoshi, to jakiś mutant jesteś!

  klubka

klubka2009-07-03, 19:39:10
jansik kompletnie się nie zgadzam plytkie potraktowanie tryptyku i praktycznie bardzo szybko dochodzi sie do punktu gdzie nie tyle nie ma odp bo odp
byc nie moze ale nie ma opowiesci :)))) i ja sie nudze!!!!

jansik (janusz)

jansik (janusz)2009-07-03, 19:31:39
... jak Bozia da... defitywnie wroce zeby poleciec

remia ((kati) a ja leżę i pachnę:))
ciąg myslowy zachowany.

jansik (janusz)

jansik (janusz)2009-07-03, 19:28:36
swietny expresjonistyczny Tryptyk...

pomijajac personalne inklinacje autora, bardzo Kafkowskie...

Wyzsza szkola jazdy intelektualnej w sensie kojarzenia Tragedi z Komedia

(skromnie Lubie)

  klubka

klubka2009-07-03, 19:23:57
jansik moze byc nichilizm nihil novi czyli nic nowego ;))))

  klubka

klubka2009-07-03, 19:22:50
No własnie E1 jako leniwemu duzo bardziej przydalo by mu sie maskowanie dlatego sie nie zgadza zreszta , no mowie chyba że idiota ;) czyzby leniwy i
nie kumaty ?

jansik (janusz)

jansik (janusz)2009-07-03, 19:20:13
dlatego wg mnie nichilizm

  klubka

klubka2009-07-03, 19:18:59
jansik chyba raczej dada mimo wszystko nichilizm ma jakis sens :)

  myśl jest bezcenna , resztę można kupić
to jest pieśń o lenistwie;)
ewolułował żeby nie odwracać się na bok:)

  klubka

klubka2009-07-03, 19:15:20
No dobra ale zalozmy,że chodzilo Ci o pokazanie telewidza idioty ktory akurat przejoł najmniej przydatna w jego świecie ceche fladry, tylko
dlaczego ogląda Diskovery akurat jeden z ciekawszych kanałow generalnie nie dla idiotów?

  myśl jest bezcenna , resztę można kupić
następne pokolenie urodzi się z bardziej umięśnionym paluchem do obsługi pilota i delikatniejszymi pazurami do drapania się po tyłku

jansik (janusz)

jansik (janusz)2009-07-03, 19:07:54
musze powiedziec ze dobry przekret jest

skrajny nihilizm po za mozliwoscia ingerencji... po za egzystencjalnym syndromem grzechu

  klubka

klubka2009-07-03, 19:06:03
Nie piszac o tym,ż....barwy ochronne są dużo ciekawszym atrybutem niz oczy po 1 stronie.

  klubka

klubka2009-07-03, 19:00:33
No i niby niby ale si.ę nie zgadza bo...po 1 pokarm w srodowisku czlowieka jest baaaaaardzo płochliwy i do tego drogi, a dookoła pelno rekinów, no
oczywiscie to metafora :) Także poprosze inny zestaw ;0

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 15:02:44
Klubka
odpowiedź:
ponieważ w środowisku danego osobnika nie występuje płochliwy pokarm, ani niebezpieczny dla niego drapieżnik. Mimikra, więc jest tu zbędna.
:P

  klubka

klubka2009-07-03, 13:48:59
to moze zagaje ;) otoz widzimy na srodkowym zdjeciu rybe przystosowana do zycia na dnie podobna do flądry, pa oczy po 1 stronie ciala i ubarwienie
maskujace, na 2 zdjeciu widzimy czlowieka ktory od patrzenia na rybe w tewizorku na zdjeciu 1 przejol ceche 2 oczu po 1 stronie, czyli jakby
przystosowuje sie do zycia na dnie...czyli lezenia. Pytanie dlaczego nie przejol 2 cechy czyli maskujacego umaszcenia?

cmbsee (Rafał Lipiński)

cmbsee (Rafał Lipiński)2009-07-03, 13:42:42
Świetne!!!

  klubka

klubka2009-07-03, 13:41:27
hose to moze przyblizysz nam co jakby wysnuwasz z powyższego tryptyku ;) bo caly czas slizgamy sie po temacie zamiast pogadac konkretnie :)

motorcycleman (fotograf niewidomy)
bombowe

hose (www.foto-vip.pl)

hose (www.foto-vip.pl)2009-07-03, 12:25:24
"powierzchniowy albo głębinowy" to msz. już dwa ;P

  klubka

klubka2009-07-03, 11:38:36
Tok myślowy jest tylko 1 ;) moze być tylko powierzchniowy albo głębinowy, tu moim zdaniem zbyt blisko jest ściana.

hose (www.foto-vip.pl)

hose (www.foto-vip.pl)2009-07-03, 10:14:41
świetne, nie daj się przekonać innym tokom myślowym..;)

pescador

pescador2009-07-03, 10:02:30
hihi:) pozdr

jansik (janusz)

jansik (janusz)2009-07-03, 10:01:26
czlowiek Fladra... co na to lekarz ?

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 09:58:50
pesca - oj tak :-(

zywucki (Boguslaw Jan Zywucki)

zywucki (Boguslaw Jan Zywucki)2009-07-03, 09:26:36
Kapitalne....
z przesłaniem....

pescador

pescador2009-07-03, 07:45:14
samotnie w tym łożu..to smutno

erik (kogo co, na hooy komu)

erik (kogo co, na hooy komu)2009-07-03, 05:58:47
mi- fuj jakoś

jalu

jalu2009-07-03, 02:25:55
To się nazywa "sprawić rybę" ;-)

Qfel (Qfel)

Qfel (Qfel)2009-07-03, 01:55:46
strzelił karpia... albo flądre:)


biaeo (mój dzidziuś to twardziel)
sfiszowało sie kolesiowi, zdarza się

eddybody (eddybody)

eddybody (eddybody)2009-07-03, 01:10:28
Chcesz :)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 01:09:26
A czy ja chcę przekonywać kogoś tokiem myślowym?

  klubka

klubka2009-07-03, 01:06:07
Mocne ale z nieprzekonujacym tokiem myslowym.

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)

andrzeyoshi (Andrzej Jobczyk)2009-07-03, 00:59:56
Chciałbym dodać, że choć lubię oglądać Discovery, to wolę zdecydowanie Planet. Uważam, że Discovery zaczyna traktować naukę jak Mtv
muzykę. Chętnie poznam miłą panią, która podziela moje pasje.

drzeck (... a co się dziwisz ?)
:) dobre...

josee7 (Ajka)

josee7 (Ajka)2009-07-03, 00:54:49
barwowo w fiolecie dobre;)

karmazynowyartmlodzi (karma.)

karmazynowyartmlodzi (karma.)2009-07-03, 00:52:50
A ten wzór na kocyku! :-)

dudex (T (ROLEX dudex.info)

dudex (T (ROLEX dudex.info)2009-07-03, 00:51:12
... autosugestia ... :)

sebasan (Sebastian Andrzejczyk)
Jak zawsze - mocne


 


 

© 2001 - 2019 Royal Ad Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością