Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 
tytuł zdjęcia(*)
Frans
a kuku!
śmiechula
Bartek
tata
tata
-36-
Maciej
Filip
matka wariatka
Franek i wiosna
Zoszka


 

Informacje o zdjęciu

Autor: awaria sprzętu (effcia)
Tytuł: nieme kino (4 (ilość wyświetleń: 842)
Opis:
ostatnie

Data dodania: 2008-10-31 08:49:02
Katalog: self
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 4
Średnia ocena: 8.50
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 8 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano nieme kino (4
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-11-03, 10:26:36
dzięki

zywucki (Boguslaw Jan Zywucki)

zywucki (Boguslaw Jan Zywucki)2008-11-03, 10:25:05
....czy pamiętasz małe nieme kino
na ekranie Rudolf Valentino
a samotnej loży ja i Ty...
on ją kocha i umiera dla niej....
mu wierzymy bosmy zakochani....


Tak jakoś mi się przypomniało... Świetna praca...

eddybody (eddybody)

eddybody (eddybody)2008-11-02, 11:56:27
Polecam za filuternosc ;)

eddybody (eddybody)

eddybody (eddybody)2008-11-02, 11:54:01
Swietne :))))))))))

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-11-01, 17:45:11
frank, wiem o stach i powiem ci, że są "moderno" całkiem świadomie. usta "z epoki" powinny być
wąskie, ale lekko przerysowane, z wyraźnym "serduszkiem", próbowałam z takim makijażem, ale wydawało mi
się, że efekt końcowy jest lekko komiczny, dlatego zdecydowałam się na usta bardziej współczesne, bo detali
nawiązujących do epoki jest aż nadto.
bardziej "retro" są tu: http://onephoto.net/info.php3?id=547722

frankdrebin (Franois Drbine)

frankdrebin (Franois Drbine)2008-11-01, 14:36:40
jeden tylko szczegół wystaje i wygląda wciąż "moderno" a nie retro
- usta, i trudno powiedzieć dlaczego
reszta doskonale wystylizowana

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-11-01, 10:37:19
dzięki piękne za wszystkie opinie, polecanki.

romulusie, raczej nie rozwinę tematu, żeby nie przedobrzyć :)


dada14 (zapeklowany na amen)

dada14 (zapeklowany na amen)2008-11-01, 07:25:50
ładnie się wzięłaś ! ;)

romulus (taternikus)

romulus (taternikus)2008-11-01, 07:22:58
:)może rozwiniesz ?
http://onephoto.net/info.php3?id=242615

josee7 (Ajka)

josee7 (Ajka)2008-10-31, 20:03:24
dobra praca:)

kellindil (wilcze szczenię)

kellindil (wilcze szczenię)2008-10-31, 20:02:23
to moim zdaniem jest najlepsze choć cała seria jest świetnie wykonana

zmorka (wyobraź sobie miłą zmorkę :))
zbieraj akcesoria i kombinuj nad jakąś następną epoką :)) superek :))

kobietaniepowazna ( Hrabina Grodner von Buchholz)
no fajne, jak juz zostaniesz babcia, pokazesz ktoregos dnia doroslym wnukom, bedzie frajda niebywala:)

slomka (słomka)

slomka (słomka)2008-10-31, 15:37:45
Effcia, gratuluję!

fajny pomysł, fajna stylizacja, fajny kadr, fajna obróbka, fajnie się ogląda :)

widać, że masz spory portretowy potencjał :)

polecam

acia (acia)

acia (acia)2008-10-31, 15:04:07
piękna seria :)

erik (coś tam gadam)

erik (coś tam gadam)2008-10-31, 14:29:38
tak, ma klimat epoki, bardzo udane.

saksonka (Pani na Kamieniu)

saksonka (Pani na Kamieniu)2008-10-31, 12:29:48
Ponadto wydaje mi się, ze bawiłaś się krzywymi i w ogóle ingerowałaś w wygląd skóry. Pomysły masz
fajne, ale jeszcze trochę czasu musi upłynąć, by je w 100 % zrealizować, zresztą wszyscy tak mamy :) Myślę, ze
najwięcej zależy od odpowiedniego świata, wtedy i obróbka schodzi do minimum.

saksonka (Pani na Kamieniu)

saksonka (Pani na Kamieniu)2008-10-31, 12:25:15
Sa, effciu, pod oczami i na czole :) Za ostre światło miałaś i kontrastu użyłaś :)

ideen (emi)

ideen (emi)2008-10-31, 12:22:53
ha. swietne.
oniemiałam nieco, z całej serii podoba mi sie TO najbardziej bo najbardziej zawiewa na nieme kino.
fajna poza, jest pewna niepewnosc w spojrzeniu, jest klimat i swietna stylizacja. ta troche wydaje mi sie ze to chaplin sie za kobiete
przebrał;)
polece za pomysł i świetna poze

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 12:03:18
no nie jestem.
z 4, które pokazałam najbardziej lubię pierwsze. najmniej w nim ingerencji.

zagubionawwietrze (Sylwia Bomba)
ładne... niestety tylko ładne. Niby celowa nieostrość ale pytanie skfd ostrość na drugim planie? Celowy zamysł
nieostrości czy tylko przypadek? zdjęcie się nie broni, budzi wątpliwości ichyba sama nie jestes do końca go pewna.

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 11:44:08
przepaleń nie ma.

saksonka (Pani na Kamieniu)

saksonka (Pani na Kamieniu)2008-10-31, 11:42:22
Poprzednie lepsze, tu rameczka nie jest zbyt wiarygodna do ostrości zdjęcia i przepaleń na twarzyczce, a oceny głęboko na
wyrost :)
Tak na 5 :)

basienka (donna basienka)

basienka (donna basienka)2008-10-31, 11:14:58
...i takich nudziarskich kreacji!

basienka (donna basienka)

basienka (donna basienka)2008-10-31, 11:14:24
Ja tez chce nieme kino! Coz za wyraz w tej twarzy?! BRAWO!!!

Gratuluje "niemego kina"! :)

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 11:07:58
no to jak kurki? skąd i dokąd wam blisko?

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 11:07:36
ja wciąż odwlekam powrót do pracy, ale zbliża się nieuchronnie :(

monikamalgorzatang (Monika NG)

monikamalgorzatang (Monika NG)2008-10-31, 10:50:49
Ja wam zazdroszczę trochę, jak wracam z roboty to często sił już mi brak, żeby po aparat sięgnąć...

Seria bardzo fajna, uwielbiam taką zabawę, a Twoja jest świetna...

motorcycleman (fotograf niewidomy)
kury domowe.... takim to dobrze ;)

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 10:27:22
coraz bardziej podoba mi się ta koncepcja:)

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 10:02:57
chyba o to chodzi :)

progressiw (Marcin Wietrzykowski)
zaskakujesz mnie Ewunio;]

szarko (szarotka)

szarko (szarotka)2008-10-31, 09:53:02
gratuluję pomysłowości

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 09:35:43
senna, chętnie.

maja, no muszę mieć. między pitraszeniem obiadku, odkurzaniem a spacerem z córką muszę wyszarpać coś dla
siebie.

majaangela (Maja)

majaangela (Maja)2008-10-31, 09:34:11
Piękne, ale że ty masz czas?

doody1 (Darekzwanydoody.blogspot.com)
To też super!:-)

tomaszkrol (King -> R.I.P. OPH)
bdb

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 09:05:56
no wiesz, kurze domowej się czasem nudzi :D:D:D


prezesooo (® iwer hitaklut)

prezesooo (® iwer hitaklut)2008-10-31, 09:00:54
no to dobrze. zabawy PSem są fajne ale ja wolę jak robisz i pokazujesz zdjęcia

effcia (awaria sprzętu)

effcia (awaria sprzętu)2008-10-31, 08:56:59
no toć napisałam, że ostatnie :)

prezesooo (® iwer hitaklut)

prezesooo (® iwer hitaklut)2008-10-31, 08:56:29
no no ... fajna seria

ale już pora ją kończyć chyba??

:)

paluchos (paluch)

paluchos (paluch)2008-10-31, 08:55:01
Jestem pod wrażeniem całej serii!!! to mz jest najlepsze....
-->


 


 

© 2001 - 2021 Marek Kozera