Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 
szaro-buro
parka
Fredropol 2001
Warta (2
Malta 2003 - migawka1
na wodzie
(*
w Gołuchowie
uroki pleneru
nowe życie
krajobraz na rolkach'
broszka
wielkopolskie wzgórze


 

Informacje o zdjęciu

Autor: M@®ESTA (maresta)
Tytuł: łąki pospolitość (ilość wyświetleń: 1146)
Opis:
brak opisu zdjęcia

Data dodania: 2003-08-01 18:42:16
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 14
Średnia ocena: 7.21
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 0 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano łąki pospolitość
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


agika (Agika)

agika (Agika)2003-09-10, 22:01:07
to chyba cytrynek? nie łatwo takiego upolować , ładne zdjątko :-)

pmarcin (Marcin)

pmarcin (Marcin)2003-09-02, 08:57:45
A jaki obiektyw? I sprzęt? Bardzo podoba mi się ostrość pierwszego planu, ale nie mniej podoba mi się bokeh.

promyk (Anna)

promyk (Anna)2003-08-30, 19:16:29
Motylek jak motylek-mógłby skrzydełka pokazać. Zdjęcie nie zwala z nóg, ale miło popatrzeć

aniam (Ania)

aniam (Ania)2003-08-24, 23:41:00
co tu gadać.motylek ładny.no i trzeba go podejść:)

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-18, 14:19:53
Keropelka - ma być tak, jak jest - nie ma zbyteczności - pozdr:)

kropelka2 (Keropelka2COM)

kropelka2 (Keropelka2COM)2003-08-18, 13:29:02
Jak myslisz Marku znajde cos co przeszkadza?Ha znalazlam.
To nieostre po lewej zbyteczne.Paki w PD dyskusyjne w moim by ich nie bylo,pozdrawiam:-)))

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-16, 23:11:36
Marcin - dzięki za odwiedziny :) elementy - niekoniecznie odciągające... mogą być przyciągające :)
Marta - odp. mailem :)

eviva (Marta)

eviva (Marta)2003-08-16, 22:41:31
Marku, mam pytanie przy Twoim 35729 :) pozdr.

mgalicki (marcin)

mgalicki (marcin)2003-08-13, 07:42:11
trochę tu dużo elementów odciagających wzrok, ale ogólnie bardzo mi sie podoba

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-09, 00:52:37
Qalimar :) Norbert :)
dzięki i pozdr:)

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-09, 00:51:34
:))) Atamanko - mamy widać rózne wyobrażenie nt. kompozycji - przepaleń nie ma, rozjaśnienia powstały przez
wyostrzanie... jak się chce, zawsze można się czegoś doszukać :)))

atamanka (Agnieszka)

atamanka (Agnieszka)2003-08-08, 18:58:25
No ja sie wylamac musze,sorry.
Zdejcie wyglada jakby bylo nieprzemyslane z kadrem. Ostrosc i GO w porzadku, ale tlo i lewy pak przeszkadzaja w odbiorze. :)
Aha i jeszcze chyba deczko fiolet sie przepalil i skrzydelka tez.

noro (Norbert)

noro (Norbert)2003-08-08, 18:46:00
extra. Pieknie to sie komponuje. klimat nietuzinkowy.Pozdrawiam

qalimar (qalimar)

qalimar (qalimar)2003-08-08, 17:53:54
Ładniutkie motylątko na badylku jakimś. Dobre.

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-08, 17:45:11
Elżbieta :) Jasna :) Dezerter :)
Dzięki za odwiedziny :) miło mi, że się podoba :)

dezerter (dezerter)

dezerter (dezerter)2003-08-08, 11:06:17
ej chyba ciezko byloby - motylek pod katek dosc duzo go potrzebuje

jasna (M.S)

jasna (M.S)2003-08-08, 11:00:58
to sa wlasnie uroki lata.... i laki, podoba sie, moze tylko by mniejsza GO dac... tylko na motylka?..pozdrawiam serdecznie

perla1 (Elżbieta)

perla1 (Elżbieta)2003-08-06, 19:30:28
...pięknie....)))))))))

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-05, 12:21:41
dzięki Wojtekk4 :)

widzę też, że nawiedził mnie najwydajniejszy oceniacz oph :))) doszedł już do takiej wprawy, że ocenia z
zamkniętymi oczyma :)))

wojtekk4 (Wojtekk4)

wojtekk4 (Wojtekk4)2003-08-05, 10:04:03
mimo ostrego słońca bardzo ładnie wyszło. Pozdrawiam

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-05, 00:01:14
Mortimer :) Świteś :) dzięki za odwiedziny :)
...teatr - a jakże :) tylko aktor mały i tremę ma - w obiektyw spogląda :) [ oko uniesione ku górze, bo ujęcie z
góry jak widać ]

mortimer (Mortimer)

mortimer (Mortimer)2003-08-04, 07:01:17
Ładnie skomponowane. Podoba mi się. /7/

switek (świteś)

switek (świteś)2003-08-02, 20:23:00
teatr wielki
;)

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-02, 20:12:23
oj, Martusiu - ciekaw byłem motywacji Twej ocenki :)

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-02, 20:07:46
Marcin - to ostatnie :) dzięki za opinię :)

eviva (Marta)

eviva (Marta)2003-08-02, 18:27:31
skarży-pyta! najpierw pyta, potem skarży ! ;)) a zdjęcie dodałam do moich ulubionych i miała być 7, ale mi się
palec omsknął, czego teraz nie żałuję... :))

pmarcin (Marcin)

pmarcin (Marcin)2003-08-02, 18:14:50
No ładne cacko :-)
Jak pstrykane? Pierścienie pośrednie, soczewka, czy po prostu dobry obiektyw?

scilla (Scilla)

scilla (Scilla)2003-08-02, 16:31:11
Dzięki za ocenę mojego zdjęcia, widzę, że jesteś mistrzem fotografii przyrody. Wszystkiego dobrego!

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-02, 16:13:28
Mieszekk - dzięki za odwiedziny :) a Marta chciałaby tą kompozycję zniszczyć... motyla wyrzucić ( bo element poziomy ),
łodyg dołożyć...

mieszekk (mieszekk)

mieszekk (mieszekk)2003-08-02, 12:57:43
ciekawa kompozycja

eviva (Marta)

eviva (Marta)2003-08-01, 23:18:39
myslę, ze popielate tło gasi trochę barwy zdjęcia, bo nie harmonizuje z niczym w kadrze i może jednak gdybyś trochę
bardziej pokazał łodygi kwiatów z prawej strony, mniej byłoby elementów poziomych, ale to tylko moje dyletanckie
przypuszczenia :))
dzięki za poradę :)

maresta (maresta)

maresta (maresta)2003-08-01, 23:09:53
fleszmen, Krzysiek - dzięki za odwiedziny :) Marta - co Twoim zdaniem jest tutaj do poprawienia?

eviva (Marta)

eviva (Marta)2003-08-01, 22:59:54
w pierwszej chwili pomyslałam, ze u góry kadru jest zbyt wiele miejsca, ale przypomniałam sobie, ze trzeba mieć wolną
przestrzeń wokól siebie, aby móc rozwinąć skrzydła :))
krótko mówiąc, podoba mi się :)
pzdr.

krzysiu (Krzysiek)

krzysiu (Krzysiek)2003-08-01, 18:56:53
Wygląda jak wycięty z blachy,ładny.Pzdr

fleszmen (fleszmen)

fleszmen (fleszmen)2003-08-01, 18:45:21
...ale niepospolitość fotki! Podoba mi się kadr! :-)


 


 

© 2001 - 2019 Royal Ad Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością