Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 


 

Informacje o zdjęciu

Autor: www.lapinskitom.com (lapa3)
Tytuł: (ilość wyświetleń: 634)
Opis:
g2 fp4

Data dodania: 2006-12-05 17:53:04
Katalog: Miasto
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 16
Średnia ocena: 8.00
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 12 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


ladiva (zaczynam ;)))))))

ladiva (zaczynam ;)))))))2007-01-17, 15:39:13
ooo.. swietne
fajnie odkryc
pozd

abiks (abiks)

abiks (abiks)2007-01-17, 15:37:14
postać można interpretować na wiele sposobów , mi skojarzyła się ona z przestraszonym tworem ukrywającym sie przed
postacią w tle

azzazel (Szemkel)

azzazel (Szemkel)2006-12-08, 23:47:43
genialne.

milordka (| AGApe |)

milordka (| AGApe |)2006-12-08, 20:36:08
Homo niby sapiens... wstał i poszedł...
cokolwiek tu nie pomyśleć... wszystko jakimś smutkiem okryte...
Bardzo dobra robota...

lapa3 (osiołek nie mylić z mułem)
:-)

beny (:-) Beniamin W)

beny (:-) Beniamin W)2006-12-08, 18:12:05
Ja tu nie czuję klimatu. Pozdrawiam ;)

nobodyswife (powrót.)

nobodyswife (powrót.)2006-12-08, 17:16:40
dialogowe.
bdb

lapa3 (osiołek nie mylić z mułem)
wszystkim serdeczne dzięki :-)

motylka (Jade Butterfly })i({)

motylka (Jade Butterfly })i({)2006-12-08, 12:59:04
ano fajne :D

czlowiekwidmo (malyrebel)

czlowiekwidmo (malyrebel)2006-12-08, 12:43:15
bardzo fajne :)

treepwood (Treepwood)

treepwood (Treepwood)2006-12-07, 23:41:14
w deche!

lapa3 (osiołek nie mylić z mułem)
:-)

happy7 (ﭻ Balbyna ﭻ)

happy7 (ﭻ Balbyna ﭻ)2006-12-07, 11:04:57
oj lubię

marusek (>>>>>X<<<<<)

marusek (>>>>>X<<<<<)2006-12-07, 10:37:19
egon schiele

kcup (ignacy langa)

kcup (ignacy langa)2006-12-07, 08:31:49
znakomite brawo

lapa3 (osiołek nie mylić z mułem)
dzięki :-)

marcinbarysz (mb)

marcinbarysz (mb)2006-12-06, 23:08:05
swietne

olfa (ŚWIATwedługOLFY)

olfa (ŚWIATwedługOLFY)2006-12-06, 22:59:33
bardzo mi się podoba
na miniaturce malowidło wyglądało jak realna postać... ale nie jestem rozczarowana ;)

agusinska (a mi to LOTTO =))

agusinska (a mi to LOTTO =))2006-12-06, 22:46:12
nooo... fajne fajne :D

dada14 (leśny dudek)

dada14 (leśny dudek)2006-12-06, 22:06:01
bardzo mi się podoba..
wszystko tu jest co lubię..i malarstwo, i rysunek, i fotografia,
i straszenia troszkę :)

moro (Moro)

moro (Moro)2006-12-06, 21:22:03
nooo...ciekawie uchwycone...

verdi (verdi)

verdi (verdi)2006-12-06, 21:21:52
Niepokojące. Czający się demon na jednym filarze- etapie labiryntu.Zupełnie niegroźny, choć ma wielkie oczy. Wiele
dróg a jaka głębia...Wspaniałe zdjęcie.

gwai (gwai: where is my mind?)

gwai (gwai: where is my mind?)2006-12-06, 13:39:29
rewelacja .:.

tara (Tara)

tara (Tara)2006-12-06, 12:16:10
uff kapitalne jest!

blubas (http://jg.nod.pl)

blubas (http://jg.nod.pl)2006-12-06, 11:55:14
bardzo ladnie podzielony kadr. Masz Ty oko :)

lapa3 (osiołek nie mylić z mułem)
dziękuję :-)

stjawor (stjawor)

stjawor (stjawor)2006-12-06, 09:25:13
Świetne - polecam

olala (olala)

olala (olala)2006-12-06, 09:19:42
przenikliwie ucieka wzrokiem

bardzo się podoba!

stik (www.stikphoto.prv.pl)

stik (www.stikphoto.prv.pl)2006-12-06, 09:06:00
jestem na tak, podoba sie

jacekracz (Jacek)

jacekracz (Jacek)2006-12-06, 08:53:02
bardzo dobre

josee7 (Ajka)

josee7 (Ajka)2006-12-06, 08:11:43
gadająca skladanka, bardzo :)

kul (1/2 architekt z natury)

kul (1/2 architekt z natury)2006-12-06, 00:12:15
pierwszorzędne! rewela jak nic! kule to lubią jak cholera!
pozdrawiam i polecam:)

lapa3 (osiołek nie mylić z mułem)
dziękować wszystkim za wizytę :-)

lukaszu (obywatel nieposłuszny)
jest świetne!

rtok (Rysiek_T)

rtok (Rysiek_T)2006-12-05, 22:08:00
Niecodzienne.

karmazynowyartmlodzi (Karmazyn Młody Alizarynowy)
Na murach nasze rysy odnaleźć
i oczy zostawić mgle

odchodzić po cichu
ot tak, mdleć...

pw (Piotr Wróblewski)

pw (Piotr Wróblewski)2006-12-05, 20:12:50
Skojarzyło mi się z "Alkoholikiem" malarza Wojtkiewicza; postać ze ściany podciąga kolana pod brodę i podobnie
patrzy. A z tyłu... hmm... wielopłaszczyznowe zdjęcie. Podoba się bardzo. Świetne ziarno, chyba po raz pierwszy takie...

yacek000 (been smoking too long)
wow... znakomite jest!!!!! po prostu znakomite.
ten contax przez Ciebie sni mi się po nocach.
cudo, cudo Panie ;)
pozdrawiam!

zk (ζκ)

zk (ζκ)2006-12-05, 19:44:25
swietnie wypatrzone i skadrowane!

prezesooo (®wszystkie foty już były)
z perspektywy wąchacza kleju

.... sorki za skojarzenie ale u mnie pod wiaduktem budaprenowcy mają swoją melinę

bordoix (* * * *)

bordoix (* * * *)2006-12-05, 18:41:25
jak poprzednicy ...

sculptorre (Sculptorre)

sculptorre (Sculptorre)2006-12-05, 18:37:34
świetne ,ma klimat

alekw (alekw)

alekw (alekw)2006-12-05, 18:32:58
o tak!!! bardzo fajnie opowiedziana historia

exebitche (Exebitche)

exebitche (Exebitche)2006-12-05, 18:28:05
Brrrr.. zimno!

eviva (Marta)

eviva (Marta)2006-12-05, 18:25:37
fajnie zdjęty i posadzony w odosobnieniu... dobre

fanfoto (jerzy)

fanfoto (jerzy)2006-12-05, 18:06:03
bardzo fajne.

byciew (bycie-w)

byciew (bycie-w)2006-12-05, 18:00:38
powaliło mnie.
to jeszcze tylko ocenię;)

wafel (Pawel)

wafel (Pawel)2006-12-05, 17:59:29
bardzo..!

maluszka

maluszka2006-12-05, 17:58:31
bdb praca

tomaszkrol (King potulny jak baranek...)
widać że się da...

tomaszkrol (King potulny jak baranek...)
i to jest bdb praca z graffiti


 


 

© 2001 - 2021 Marek Kozera