Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 
Katy Rybackie - 2-gie z serii
proby w studio 2
Sobieszewo
Sobieszewo
Sobieszewo
proby w studio
Mechelinki
Sobieszewo
Sominy - powrot po dlugiej przerwie
Katy Rybackie - 1wsze z serii
Chmielno


 

Informacje o zdjęciu

Autor: Robert Hajduk (c41photocrew)
Tytuł: Plenerowo c.d (ilość wyświetleń: 607)
Opis:
---

Data dodania: 2006-09-12 14:52:06
Katalog: Krajobraz
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 7
Średnia ocena: 7.71
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 0 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano Plenerowo c.d
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


slumb (slumb)

slumb (slumb)2006-09-15, 00:46:54
no, to też podoba mi sie bardzo

yacek000 (been smoking too long)
udane, cudowne.
pozdrawiam!

kasz (kasia.szymon)

kasz (kasia.szymon)2006-09-13, 10:06:52
przyjemnie.

wazee (Kuba Łazarowicz)

wazee (Kuba Łazarowicz)2006-09-12, 22:29:19
foto na medal

c41photocrew (Robert Hajduk)

c41photocrew (Robert Hajduk)2006-09-12, 20:58:01
dziekuje za slowa uznania!

agab25 (benas)

agab25 (benas)2006-09-12, 20:43:42
świetne

czlowiekwidmo (cien...)

czlowiekwidmo (cien...)2006-09-12, 18:57:59
swietne

garp (GaRp)

garp (GaRp)2006-09-12, 17:03:20
z winietką bardzo robi wrażenie... klasyk, ktoś powiedział, powtórzę i ja...

szymonstar (Szymon Starczewski)
lubię bardzo takie proste i genialne kadry :-))

byciew (bycie-w)

byciew (bycie-w)2006-09-12, 16:59:43
pieknie, medytacyjnie...
kojarzy mi sie TROCHĘ ;) z fotografiami michaela keeny...

dicklaurent

dicklaurent2006-09-12, 16:52:53
swietnie wzrok prowadzi

palkins (karol pałka)

palkins (karol pałka)2006-09-12, 16:51:25
bardzo dobre.

lukaszekcwaniaczek (:: zvezda rock-n-rolla ::)
to jest klasyk! :-)

kilimandzaro (Kilimandzaro)

kilimandzaro (Kilimandzaro)2006-09-12, 16:30:06
lubię taka nudę i klasykę

anutka (Anka T.)

anutka (Anka T.)2006-09-12, 16:17:37
niesamowita cisza :)

jerzykasperczyk (jurek)

jerzykasperczyk (jurek)2006-09-12, 16:00:34
sorry: ostro odbicia w wodzie...

jerzykasperczyk (jurek)

jerzykasperczyk (jurek)2006-09-12, 15:59:30
ale bezwietrznie to musi być, żeby cienie odbicia wyszły

xammax (tańczący z kliszami i albumem)
e tam
nie robie generalnie w twmacje krajobrazu i nie musiałem nad tym główkować, jak zrobić gładką wodę:))))

sts (stachu jestem)

sts (stachu jestem)2006-09-12, 15:48:21
no dobra mam krzywo monitor postawiony
[:D

c41photocrew (Robert Hajduk)

c41photocrew (Robert Hajduk)2006-09-12, 15:47:41
hehe przeciez kazdemu moze sie zdarzyc:)

xammax (tańczący z kliszami i albumem)
nie pomyślałem w tym kierunku i mi wstyd kurna strasznie:)))

mlyncon (Mr.MLYN€ON   ®)

mlyncon (Mr.MLYN€ON ®)2006-09-12, 15:35:23
7/10

c41photocrew (Robert Hajduk)

c41photocrew (Robert Hajduk)2006-09-12, 15:10:15
wiec ustawiasz dlugi czas naswietlania i wsio:D np w ciagu 8 sekund juz masz piekna tafle:)

xammax (tańczący z kliszami i albumem)
podoba mi się fota i chcę dojść do sedna sprawy.
normalna woda?
ani jedna rybka nie puściła bąka, ani jeden ptaszek nie narobił do wody, że już o innych perturbacjach pogodowych typu
wiatr nie wspomnę?
mam pytanie jak to się robi?

radcze (Radek czeczot Czeczotka)
Xammax – wiesz że mając tylko trochę wiedzy fotograficznej można zrobić tak gładką wodę bez jej
gładzenia. Nawet można by zrobić morze z falami żeby było gładkie, tak z aparatu bez PS :)

c41photocrew (Robert Hajduk)

c41photocrew (Robert Hajduk)2006-09-12, 15:04:15
hmmm:) woda normalna byla:)

xammax (tańczący z kliszami i albumem)
to już kurna nie wiem.
to woda czy lód?
gdzie było tak spokojnie?

c41photocrew (Robert Hajduk)

c41photocrew (Robert Hajduk)2006-09-12, 15:00:14
hehe STS gdzie przechyl :D??
xammax ?? - huh?? tego nie rozumiem nic nie gladzilem:) czysta fotka + dodanie winiety nic wiecej:) wiec nie wiem skad ten pomysl:)

xammax (tańczący z kliszami i albumem)
ale się narobiłeś z gładzeniem wody gratyluję cierpliwości

nabefana (Majeczkaaa)

nabefana (Majeczkaaa)2006-09-12, 14:53:05
powiedziałabym...takie nienaturalne...
klimat się podoba...

sensibileanima (عشق)

sensibileanima (عشق)2006-09-12, 14:52:51
czysto
prosto
pięknie

moje gtratulacje

sts (stachu jestem)

sts (stachu jestem)2006-09-12, 14:52:50
lekki przechył jest
ale poza tym świetna praca


 


 

© 2001 - 2021 Marek Kozera