Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 
Moja córka
tytuł zdjęcia(*)
Jesień o poranku
Nie chce mi się WSTAĆ !!!
Drzewo
Śniadanie na dobry początek dnia ;)
Na zółto i na ..... zielono ;
w poszukiwaniu cienia ...
Lecę na MUNDIAL !!!
bodyguard
Jak ja się boję pająków!!!


 

Informacje o zdjęciu

Autor: CyRuS (jimmyc2903)
Tytuł: poranny szpagat (ilość wyświetleń: 1102)
Opis:
Kodak Z740 + crop i lekka obrobka w PS

Data dodania: 2006-07-14 12:54:13
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 4
Średnia ocena: 7.00
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 0 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano poranny szpagat
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


danek

danek2011-02-11, 11:01:11
Była mała, ładna i ruda -fajne złapana.

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2011-01-24, 13:33:14
jedni widza wieczna skarbonke ... inni wieczna mozliwosc polepszania, albo poszerzania spektrum
nie mozna robic wszystkiego, jak bedziesz chciala focic wszystko, to tak naprawde nie zrobisz dobych zdjec ... tak mi sie wydaje ...
ja lubie przyrode, makro ... i to mnie odpreza, nastraja - inne zdjecia sa raczej przypadkowe - wiec raczej nie bede potrzebowac calej gamy szkiel.
jednak zgadzam sie z Toba ze wyjscie w plener, gdzies ... musi byc z plecakiem albo jakas torba ... i lekko nie jest.
pozostaje mi tylko zyczyc ci wytrwalosci ... ladnie lapiesz momenty, masz wyczucie, dobry smak ... szkoda by bylo, aby zmeczenie Cie dopadlo

asterml (wlazł kotek na płotek...)
ja mam lekkie body, a szkieł żadnych nadzwyczajnych nie mam - ale to jednak są juz 4 sztuki, dwie z nich ciężkie... :) i raczej rzadko biorę ze
sobą tylko jeden obiektyw, na ogół co najmniej dwa...
zwiększanie ISO na ogół ograniczone jest możliwościami puszki - nio, chyba że to jakaś "górna półka"..! szybkość zdecydowanie
większa, niż w kompaktach, nawet w tańszych modelach... nie da sie ukryć, że ze względu na obiektywy właśnie - lustro jest wieczna
'skarbonką' - oczywiście, jeśli robi się zróżnicowane tematycznie foty... :)

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2011-01-24, 13:08:58
Droga Asterml ... to oczywiste ze dobre szklo musi wazyc ... wszystkiego NA RAZ wykorzystac sie nie da, ale ... sa opcje potrzebne w nocy, sa takie co
przydaja sie w przyrodzie, im wiekszy wachlarz mozliwosci, tym wieksza mozliwosc dobrych zdjec (podkreslamm ze chodzi mi o ich jakosc techniczna, bo
merytorycznej wartosci zdjecia nie da ani najlepsze lustro ani szklo)
Tobie polecilbym lustranki mniejsze i lzejsze ... a teraz takich najwiecej ...

asterml (wlazł kotek na płotek...)
jak to, nic się nie zmienia - a "na wagę"..? przedtem miałam wszystko w jednym, niedużym, a niedługo taczki będę potrzebowała..! ;)
lustro ma wszelkie możliwe ręczne, z których połowy się nie wykorzystuje i to nieszczęsne lustro właśnie, które tłucze i powoduje
zwiększenie liczby poruszonych fot... :)
dowcip w plastyce, ale to już cecha szkieł... :)

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2011-01-24, 12:55:00
zgadzam sie z Tadkiem!! lustro zdaje egzamin dopiero jak sie je pozna. z czasem jak sie przyzwyczaisz do obslugi, bedziesz umiala zmieniac wszystkie
najwazniejsze parametry i zauwazysz roznice.
gotowe profile rzadko sa na tyle dopracowane aby dzialac jak nalezy zawsze i wszedzie - polecam prace na priorytecie przyslony, wtedy masz kontrole
nad GO, dodatkowo w zaleznosci od pory dnia zmniejszaj lub zwiekszaj ISO i powinno byc ok. W lustrach najwazniejsza jest ich szybkosc i ostrosc oraz
jasnosc poszczegolnych szkiel, inne bzdety, dodatkowe marketingowe funkcje mozna sobie najczesciej odpuscic.
jednak nie jestem jeszcze specjalista od luster ... moje slowa pokryte sa wylacznie teoria ;)

topielica (Jaga)

topielica (Jaga)2011-01-24, 12:52:33
To ja się bawię , ale jak warunki się szybko zmieniają to co ? Raz świeci , za chwilkę nie świeci i ciągłe zmienianie ehhh. Na automacie
spokój , ale jak świeci to prześwietla. ja się nie znam. :-(.

tadeuszcz

tadeuszcz2011-01-24, 12:49:00
Droga Jago! wywal instrukcję i zaczep jakiegoś gościa z lustrzanką.Niech Ci ustawi parę najważniejszych parametrów i większość fotek rób na
manualnym ustawieniu bawiąc się tylko przesłonami i czasami.Szybką fotkę zawsze zrobisz na ustawionych profilach przez producenta.Jak nie
ustawisz sobie własnoręcznie ISO zawsze pieron będzie Ci prześwietlał.
Ja się gówno na tym znam,ale zobaczysz,że zaraz odezwą się fachowcy i jutro już nie będziesz bać się lustrzanki:)))

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2011-01-24, 12:43:40
to zdecydowanie jestem JA :)
a lustro to Sony A300, mojego brata - tego dnia byly pierwsze "zywe" przymiarki do tej klasy sprzetu. zdjecie zrobil mi kolega swoim niezlym
Canonem z fajna biała lufa :)
i zdradze Wam, ze wlansie to lustro juz niedlugo bedzie moje, bo brat (nieco zamozniejszy ode mnie) zmienia body na lepsze.

Jaguś - moze Ty dobre zdjecia robilas od razu, wtedy zmiana na lustro moze nie przyniesc az tak widocznych rezultatow, i przy okazji, w swoim PF
jakie widac aktualnie, masz foty zrobione lustrem i kompaktem, abym mogl popatrzec, porownac??

topielica (Jaga)

topielica (Jaga)2011-01-24, 12:42:20
Strasznie skomplikowana Tadeuszu i chociaż przeczytałam instrukcję ona działa i tak jak chce :-(.

tadeuszcz

tadeuszcz2011-01-24, 12:40:47
u mnie też,albo trudniej zrobić dobrą fotę :)))))))))))))

topielica (Jaga)

topielica (Jaga)2011-01-24, 12:38:35
Ja mam lustrzankę i nic się nie zmieniło :-(.

Maxiumus (...róbmy swoje, Panowie róbmy swoje...)
Hmm na avatarze widzę osobnika z lustrem...? Czyżby to nie Ty autorze...

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2011-01-24, 12:35:19
dluuugo meczylem sie z kompaktem w plenerze ... po kilku latach dokladnie wiem czego mi brakuje w tym sprzecie i co mnie ogranicza :) wiem w jak duzym
stopniu lustrzanka zmieni technicznie moje zdjecia. jesli chodzi o emocje, wyczucie to zapewne jeszcze wiele mi brakuje, zreszta nigdy nie uwazalem
sie i nie chcialem zostac artysta hihi
ale bardzo chce aby moje zdjecia byly bardzo dobre technicznie - szczegolnie makro i przyroda.
ta wiewiorka "strzelona" z duzej odleglosci, bez statywu, na maks ogniskowej, bez stabilizacji w aparacie, mocno wyostrzana w PS itd itd ...
jestem pewien ze majac lustrzanke, stabilizacje statyw, obiektyw z duzo wieksza ostroscia optyczna .... fotka bylaby o niebo lepsza

a tak by the way - bardzo sie ciesze ze przejrzales moje PF tadeuszcz ... robisz dobre zdjecia i kazde slowo Twoje jest dla mnie bardzo wazne -
pozdrawiam

tadeuszcz

tadeuszcz2011-01-24, 12:22:54
** już powoli zbieram na lustro ... wtedy jak pstrykne fotke ....to oj ...**
Też mi się tak wydawało:(

mum (x)

mum (x)2011-01-17, 17:54:42
Ładnie :)

azzazel (Szemkel)

azzazel (Szemkel)2007-03-01, 22:10:09
nieźle złapane :)

bilutek (bilutek)

bilutek (bilutek)2007-03-01, 17:19:13
Fajna wiewióra:) Ładny kadr. Do oceny świetnej brakuje mi mniejszej GO i odrobiny miejsca na górze.
Pozdrawiam:)

zader (zader)

zader (zader)2007-02-07, 10:08:25
ładnie kadr zaplanowany

femea (
Przyjemnie.

joannaw (JoannaW)

joannaw (JoannaW)2006-08-09, 13:40:50
Świetnie złapany moment

fruziai (fruziai)

fruziai (fruziai)2006-08-06, 20:50:52
fajnie uchwycone

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2006-08-04, 13:48:23
hhe, no to sie zgadzamy, dzieki za odwiedziny

paulusus (-=p@u!u$u$=-)

paulusus (-=p@u!u$u$=-)2006-08-04, 12:36:17
jimmy ;)

w pełni się zgadzam z Toba ale czytając testy obiektywówi przy okazji z własnego doświadczenia wiem że nawet jak
masz punktowy AF to i tak się czasem pomyli , szczególnoie przy tych wyższych ogniskowych :) dlatego MF ratuję całą
sytuację ;)

no to tyle i pozdrawiam

pjn (PJN)

pjn (PJN)2006-08-04, 08:46:00
Sympatyczna modelka.
Pozdrówko ;-}

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2006-08-04, 08:03:52
hmm .... paulusus ... nie moge sie z Toba zgodzic ... w moim kompakcie jest w pelni automatyczny AF punktowy i strefowy, aleproblem polega na tym, ze
nie da sie ustawic naprawde ostrosci w zadanym punkcie, tym bardziej, ze w elektronicznym wizjerze, lub nawet na LCD, ktorego rozdzielczosc ma wiele
do zyczenia, nie widac gdzie dokladnie jest ustawiona ostrosc. Natomiast w lustrzankach, po 1-sze ... jest mozliwosc MF, bo sa pierscienie na
obiektywach (maja to tez juz najnowsze hybrydy, ale... czyt. dalej)a po drugie, np Nikon D50 ma mozliwosc wybrania punktu z wielu na ktory ma byc
ustawiany AF i dzieki pryzmatowi pentagonalneu widac pieknie w wizjerze co jest ostre a co nie. Ogolnie w lustrzankach widac lepiej i jest duzo
latwiej ustawic ostrosc zarowno na ruchomym, jak i nieruchomym obiekcie, a szczegolnie przy znacznie wydluzonej ogniskowej, jak to mialo miejsce przy
tej wiewiorce. eh...ale sie rozpisalem, mam nadzieje, ze kazdy zrozumie o co mi chodzi

paulusus (-=p@u!u$u$=-)

paulusus (-=p@u!u$u$=-)2006-08-03, 12:50:05
jimmy a jak autoficus Ci zawali sprawę w obiektywie to wyjdzie na to samo :)

jimmyc2903 (CyRuS)

jimmyc2903 (CyRuS)2006-07-18, 13:35:18
nio, niestety masz racje galimar .... ten moj kompakcik ma trudnosci z autofocusem, a tym bardziej ze znacznej odleglosci ... ciezko ustawic ostrosc
na wybranym obiekcie .... juz powoli zbieram na lustro ... wtedy jak pstrykne fotke ....to oj ... hehe, dzieki za odwiedziny o komenty - pozdrawiam
wszystkich

qalimar (Qalimar™)

qalimar (Qalimar™)2006-07-14, 14:26:23
ostrość na drzewie, a nie na wewiórze.
a chyba to wewiór jest tu tematem, a nie drzewo?

iness (Całkiem Nowa Ja)

iness (Całkiem Nowa Ja)2006-07-14, 13:20:18
a gdyby tak kwadrat? I światło minimalnie za ostre jak na mój gust, ale fota bdb

corason (Focę więc jestem -:) odrodzony)
W dosyconych kolorach jest takie cieplejsze.
No fajnie zlapana taka rozciagnieta.


 


 

© 2001 - 2023 Marek Kozera