Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
 

Inne zdjęcia tego użytkownika »

 
Pin Up Girls
Kotecek:
Pies czekajacy III
Pies czekajacy IV
Pies czekajacy V
Panowie pchamy! Razem!!
W matni
Koty przy (w butach #1
Chomiki
Sunlight
Aaaa kotki dwa:
Gata cd.
Auto Asch


 

Informacje o zdjęciu

Autor: Asch Gnijaca Panna Mloda (aschette)
Tytuł: Star of the night (ilość wyświetleń: 1232)
Opis:
no: Kiedys juz bylo: Co do NI to to jest 3 wersja i chce aby bylo takie z pelnym rozmyslem. Takie gazetowe taka gwiazdka jednej nocy...Zawsze jest tak ze jak ktos zastosuje zmiekczanie to jest be a ja mam rozne zdjecie i takie bez podrasowania i takie podrasowane calkowicie. Jednym sie podoba drugim nie: Przynajmniej jest inne. PS. Stracilam dysk 80 z danymi uratowalam moze z 500 zdjec min to ale w wersi mini:( Mozna polecac hehe

Data dodania: 2005-06-11 23:17:42
Katalog: Kamila
Tytuł oryginalny: brak informacji



 

Oceny


Oceń to zdjęcie



Oddanych głosów: 0
Średnia ocena: 0.00
Jak oceniać »

Zdjęcie było polecane 3 razy.
Zobacz polecających  |  Zobacz oceniających

Zobacz jak oceniano Star of the night
Wykres oglądalności zdjęcia

 

Komentarze


Skomentuj zdjęcie:
Przed umieszczeniem komentarza zastanów się, co chcesz napisać.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić opublikowanego komentarza.


mielizzna (Keram Arokis)

mielizzna (Keram Arokis)2005-10-03, 00:47:56
Nic nie brakuje!
Czysciocha!

aschette (asch syndrom jednego kopyta:))
zdjecie zostalo umieszcone z okazji rocznicy pobytu na OPH:)
WIDAC juz stykinie;)

tomeskos (Tome-sko ><(((*>..t.. <*)))><)
modelka oddycha piersiami....tzn plucami ;-)

aschette (Blokowaniu na GG mowie NIE!)
mysle ze to tylko zdjecie i tutaj nic nie ma prawa oddychac:)

yogiyogi (Yach Yun Harla)

yogiyogi (Yach Yun Harla)2005-06-20, 19:30:04
Yach sobie myśli , czym oddycha skóra tej modelki, skoro nie ma porów?

celt76 (Celt)

celt76 (Celt)2005-06-18, 23:35:33
Bardzo mi się podoba :)
pozdrawiam

darimarc (Darek Marcinkowski)

darimarc (Darek Marcinkowski)2005-06-17, 00:13:34
jak to ktoś kiedyś? ja cały czas... za foty:)

mauro (Wojtek N)

mauro (Wojtek N)2005-06-14, 22:17:04
co ona taka przerażona?:) fota jest w/g mnie super, bardzo fajnie wyszło to mocne wygładzenie, które kontrastuje jak gdyby z
emocjami zawartymi w tej focie...hmm... to tyle:)

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-14, 21:59:38
musialam wstawic jeszcze raz.
za rozmiar przepraszam, ale jedyna wersja jaka posiadam w tej chwili to wlasnie ta

valmont ( vallmont.deviantart.com)
fajne

qalimar ( Qalimar)

qalimar ( Qalimar)2005-06-14, 14:29:45
pójdę jutro do okulisty chyba- deja vu, cy cóś? ;-))


Wysmakowane rozplasticzenie.

nunn (Nunn)

nunn (Nunn)2005-06-14, 14:26:49
wlasnie coś tak czułem w kościach, że to zdjęcie już widziałem u Cię
ale niezmiennie podoba mi się
pozdr.

przezak (The Outlaw Josey Wales)
podoba mi sie. choc niektore w folio bardziej. nosa troche szkoda, wygladzenie jak najbardziej na miejscu jesli w zgodzie z zamyslem.

adorosz (aga)

adorosz (aga)2005-06-13, 19:04:14
Kiedyś juz było, komentarza nie powtórzę, powiem tylko fajne. Pozdrawiam

mina (Maniera)

mina (Maniera)2005-06-13, 19:03:36
dlaczego taka wygładzona skóra?

quilty (Hrabia Olaf)

quilty (Hrabia Olaf)2005-06-13, 18:47:29
no umiesz, ja tylko mowie co lubiem :-)

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-13, 18:45:51
no ale chyba wlasnie chodzi o to aby umiec zrobic i jedno i drugie

quilty (Hrabia Olaf)

quilty (Hrabia Olaf)2005-06-13, 18:43:50
http://onephoto.net/info.php3?id=131993 ja wole jednak takie, ale nie chodzi o piers.

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-13, 18:43:13
nie sadze.
thnax

soundchaser (soundchaser)

soundchaser (soundchaser)2005-06-13, 18:40:14
Ładne, plastikowe ciałko.
Aż chciałoby się dotknąć.
Ładna ta Kamilka.
Będzie kontynuacja? ;-)

quilty (Hrabia Olaf)

quilty (Hrabia Olaf)2005-06-13, 18:27:38
bylo i jest a ja ciagle lubie :-)

aschette (Don Wasyl Roma)

aschette (Don Wasyl Roma)2005-06-13, 00:32:08
no eksperyment byl taki ze to samo zdjecie wstawione 3 miesiace pozniej moze sie o wiele mniej podobac:) UFO:)
ale w sumie duzo wyjsnia to ze juz komentuje mniej przychylnie i jestem mniej widoczna:)
hehe

darimarc (Darek Marcinkowski)

darimarc (Darek Marcinkowski)2005-06-13, 00:30:41
No to jest jedno z moich ulubionych...

suonko (Hania T)

suonko (Hania T)2005-06-12, 18:31:37
strasznie mi się podoba. do tego stopnia że nawet nos :)

gladki1 (Gładki)

gladki1 (Gładki)2005-06-12, 13:41:36
Bdobre
współczuje utraty danych (wiem cos o tym :-)
pozdr

premier (Premier)

premier (Premier)2005-06-12, 10:52:09
Przez to swiatło wygląda jak by miała wielki nos - praca mi się nie podoba

malaga (Cynamonowa)

malaga (Cynamonowa)2005-06-12, 09:53:05
aAaAaA:)

romulus (Romulus Taternikus)

romulus (Romulus Taternikus)2005-06-12, 08:35:58
haaammm mniam :) pamiętam :)
czemu nocy ? przerażenie widzę ;)
Aschette - podoba się :)pzdr

ainu (ainu)

ainu (ainu)2005-06-12, 02:18:07
+++++++

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
ale to najpierw sie Kamili zapytaj--czy sie zdodzi :-)

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
fajnie ze bys dala...modelke

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
to kiedy ?:-)

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-12, 00:22:44
ochlon:) tomsekos jestes skapiec ze swojej nie dajesz
ja bym dala:)

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
silikonowe dziewcze :-)
mniam :-)

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-12, 00:13:53
nawet bardzo:)

sensibileanima (عشق)

sensibileanima (عشق)2005-06-12, 00:06:08
świetne
mimo że ciut plastikowe

kedziorek (krzychu kedziorek)

kedziorek (krzychu kedziorek)2005-06-12, 00:04:39
fajna taka gladka

petroniusz (wesoły oberżysta :))))
:)))

petroniusz (wesoły oberżysta :))))
mnie pasi ta koncepcja

coffee28 (wanilla&caramel)

coffee28 (wanilla&caramel)2005-06-11, 23:58:33
to powiedz juz jest jutro..;)

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
ja swoich nikomu nie daje :P

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-11, 23:57:17
no coz to moje domowe studio z lampka biurkowa wymaga jeszcze dopradowania :D

halinkapow (Ania Powier)

halinkapow (Ania Powier)2005-06-11, 23:56:17
tylko te wysztkie cienie za rozne strony no :/

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-11, 23:55:10
a cos Wam chyba jutro powiem jak mi przypomnicie:)

halinkapow (Ania Powier)

halinkapow (Ania Powier)2005-06-11, 23:53:09
:) no dobra to jest ok :) dobre

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-11, 23:47:22
hihi:)

halinkapow (Ania Powier)

halinkapow (Ania Powier)2005-06-11, 23:47:04
ehhhhhhhhhhhhh

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-11, 23:46:41
to Ty mi daj swoja:)

marsso (marc marsso)

marsso (marc marsso)2005-06-11, 23:46:04
...:)

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
Asch - uzyczysz mi kiedys Kamili do zdjec :-)

nie badz samolubna - podziel sie :-)

hng (Ratujmy Rybitwę!)

hng (Ratujmy Rybitwę!)2005-06-11, 23:27:52
To je dobre :D
Pozdrawiam

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
polecam :-)

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
mniam :-)

iguska

iguska2005-06-11, 23:27:31
mieszane uczucia mam
buźka fajnie wyszla
jeszcze ciut ciut z lewej ciachnąć
ale jak dla mnie za miekko

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-11, 23:26:33
najdrastyczniej jak sie da:)

draakul (draakul)

draakul (draakul)2005-06-11, 23:24:56
przyciac lewa, przyciac lewa :-)

podobasie, chociaz jakby przepuszczone drastycznie przez neat image

pozdr

pelagia35 (TU BYŁEM - TONY HALIK...)
Hahaha,to znowu ta plasticzana lala?Fajne ale taką skórę ma jedynie dupka niemowlaka! Dzisiaj głaskałam i całowałam
nawet , to wiem!

macioman (Macioman)

macioman (Macioman)2005-06-11, 23:23:29
ajj potwierdze ;)

aschette (Aschette)

aschette (Aschette)2005-06-11, 23:23:18
zawsze mi to wszyscy mowia:)

eddybody (eddybody)

eddybody (eddybody)2005-06-11, 23:23:02
NOS....nos... nos... Co Ci Modelka zrobi za kare za takie swiatlo ?... :(

coffee28 (wanilla&caramel)

coffee28 (wanilla&caramel)2005-06-11, 23:22:36
jakos mi sie wydaje ze to ty...no ale nie upieram sie ;)
pozdrawiam ..ladne szarosci

aschette ( Muhammad Ali you are my super)
to nie ja!

coffee28 (wanilla&caramel)

coffee28 (wanilla&caramel)2005-06-11, 23:21:05
aschette to ty.....
ladnie

aschette ( Muhammad Ali you are my super)
tej Tomeskosa napewo:)

gabcia: tak mialo byc:)

nova

nova2005-06-11, 23:20:23
wszystko pięknie i łądnie, ale za bardzo je wyprasowałaś :/

medicus (Mattiz Danziger)

medicus (Mattiz Danziger)2005-06-11, 23:20:15
Kogo moje piekne oczy widza... Jedna z moich ulubionych serii. Jak zwykle ladnie, zgrabnie i powabnie!

zosienka (Zosienka)

zosienka (Zosienka)2005-06-11, 23:19:56
chyba pol oPh sie juz kocha w Kamili:)

aschette ( Muhammad Ali you are my super)
nie podlizuj sie juz za ta Kamile:P:)))

gabcia (księżniczka :))

gabcia (księżniczka :))2005-06-11, 23:19:38
ojej za bardzo wyszopowane... skrzywdziłeś cialo moedlki... a foto jest wogóle bardzo fajne...

tomeskos (Tome-sko ><(((*> <*)))><)
a ja gwiazdeczke uwielbiam taką

mniam :-)

zosienka (Zosienka)

zosienka (Zosienka)2005-06-11, 23:18:55
ęee, druga:(
mea, ty niedobruchu!

aschette ( Muhammad Ali you are my super)
takie ma byc.

zosienka (Zosienka)

zosienka (Zosienka)2005-06-11, 23:18:30
jestem piwersza:)
Czekalam i czekalam!

meaculpa (mea)

meaculpa (mea)2005-06-11, 23:18:28
za gładko


 


 

© 2001 - 2021 Marek Kozera